عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با قدردانی از اشتراک شهروندان کشور در انتخابات می گوید که تهدید شدن مردم توسط گروه طالبان، صعف این گروه را نشان می دهد. آقای عبدالله از مقام های دولتی می خواهد که در روند انتخابات مداخله نکنند و به رأی مردم احترام قایل شوند. عبدالله عبدالله […]

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی با قدردانی از اشتراک شهروندان کشور در انتخابات می گوید که تهدید شدن مردم توسط گروه طالبان، صعف این گروه را نشان می دهد. آقای عبدالله از مقام های دولتی می خواهد که در روند انتخابات مداخله نکنند و به رأی مردم احترام قایل شوند.

عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که شهروندان کشور با اشتراک در انتخابات نشان دادند که خواهان تأمین مردمسالاری در کشور استند. به باور آقای عبدالله تهدید شدن مردم توسط طالبان، ضعف این گروه را نشان می دهد.

آقای عبدالله از بهر اشتراک مردم در انتخابات قدردانی می کند. وی همچنان با یادآوری از تلاش های نظامیان کشور به هدف تأمین امنیت روند انتخابات، از کارکرد آنان ستایش می کند.

عبدالله عبدالله همچنان از مقام های دولتی می خواهد که بی طرف خود را در روند انتخابات حفظ کنند.

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی همچنان از کمیسیون مستقل انتخابات می خواهد نسبت به رأی شهروندان کشور مسوولانه برخورد کند و جلو تقلب را بگیرد.