دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که شب گذشته مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات، به همکاری نیروهای ویژه پلیس و رییس دبیرخانه این کمیسیون، قفل محافظتی مرکز اطلاعات کمیسیون انتخابات را شکستانده و وارد آن محل شده اند. دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خواستار تعلیق وظیفه مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات، رییس دبیرخانه این کمیسیون و […]

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که شب گذشته مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات، به همکاری نیروهای ویژه پلیس و رییس دبیرخانه این کمیسیون، قفل محافظتی مرکز اطلاعات کمیسیون انتخابات را شکستانده و وارد آن محل شده اند. دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خواستار تعلیق وظیفه مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات، رییس دبیرخانه این کمیسیون و معین ارشد امنیتی وزارت داخله شده است.

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که یکشنبه شب مشاور امنیتی کمیسیون انتخابات به همکاری نیروهای ویژه پلیس و رییس دبیرخانه این کمیسیون انتخابات، قفل محافظتی مرکز اطلاعات کمیسیون انتخاباتی را شکستانده و وارد آن محل شده اند. علی احمد عثمانی، رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی در پاسخ به پرسشی در مورد این که با شکستن قفل محافظتی مرکز اطلاعات به آرای مردم دستبرد شده است، گفته که بررسی ها در این مورد جریان دارد و نتایج آنرا با مردم شریک می کند. آقای عثمانی، این کار را تجاوز به آرای مردم و دموکراسی خوانده و می گوید که این کار از سوی دسته انتخاباتی دولت ساز در تبانی با رییس دبیرخانه کمسیون و معین ارشد امنیتی وزارت داخله انجام شده است. رییس ستاد انتخابات ثبات و همگرایی از کمیسیون انتخابات خواست که این موضوع را به گونه جدی بررسی کند. وی با تاکید بر تامین شفافیت در انتخابات، خواهان تعلیق وظیفه رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات و معین ارشد امنیتی وزارت امور دخله شد.

رییس ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی همچنان از کمیسیون انتخابات خواست که تا اعلام نتیجه بررسی ها در این مورد، روند شمارش آرا را متوقف کند.

درهمین حال، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله بدون این که وارد شدن سربازان قطعات خاص پلیس را به کمیسیون انتخابات رد و یا تأکید کند، گفته است که این وزارت در امور داخلی کمیسیون انتخابات مداخله نمی کند.