کارگاه ارتقای ظرفیت سخنگویان ولایت‌ها و فرماندهان پولیس برگزار شده‌است. در این کارگاه، معین وزارت امور داخله بر مصونیت حریم شخصی افراد تأکید کرده‌است. معین وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز از سخنگویان خواست که در زمینه شریک کردن اطلاعات به رسانه‌ها همکاری درست کنند. مولوی محمد نبی عمری، معین وزارت امور داخله در جریان سیمینار […]

کارگاه ارتقای ظرفیت سخنگویان ولایت‌ها و فرماندهان پولیس برگزار شده‌است. در این کارگاه، معین وزارت امور داخله بر مصونیت حریم شخصی افراد تأکید کرده‌است. معین وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز از سخنگویان خواست که در زمینه شریک کردن اطلاعات به رسانه‌ها همکاری درست کنند.

مولوی محمد نبی عمری، معین وزارت امور داخله در جریان سیمینار ارتقای ظرفیت سخنگویان ولایت‌ها و فرماندهان پولیس گفت که حریم شخصی اشخاص باید مصون باشد. آقای عمری افزود، بیان نباید با منافع ملی و ‌مسائل علیای کشور در تضاد باشد. به گفته معین وزارت امور داخله از بیان و نگارش باید به تخریب نظام اسلامی نه، بلکه در برابر دشمنان دین و کشور استفاده شود.

وی در این نشست تأکید کرد که دشمنان کشور تلاش می‌کنند تا میان سنی و اهل تشیع تفرقه ایجاد کنند، اما موفق نمی‌شوند.

در همین حال، مولوی عتیق‌الله عزیزی، معین هنر و فرهنگ وزارت اطلاعات و فرهنگ در این سیمینار از سخنگویان و فرماندهان پولیس خواست که با رسانه‌ها برخورد خوب داشته باشند و در زمینه شریک کردن اطلاعات همکاری خود را بیشتر کنند.

در حالی معین وزارت اطلاعات و فرهنگ بر شریک کردن اطلاعات به رسانه‌ها تأکید می‌کند که شماری از خبرنگاران از نرسیدن به موقع اطلاعات به رسانه‌ها از سوی مقام‌های حکومت سرپرست شکایت می‌کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv