رییس اداره نرم و استندر می گوید که نبود بودجه کافی و عدم تخصص در این اداره، از چالش های اصلی بر سر راه فعالیت های این اداره است. نقیب الله فایق عضو پیشین مجلس نمایندگان به اساس فرمان ریاست جمهوری به عنوان رییس عمومی اداره ملی نورم و استندرد مقرر شده است. آقای فایق […]

رییس اداره نرم و استندر می گوید که نبود بودجه کافی و عدم تخصص در این اداره، از چالش های اصلی بر سر راه فعالیت های این اداره است. نقیب الله فایق عضو پیشین مجلس نمایندگان به اساس فرمان ریاست جمهوری به عنوان رییس عمومی اداره ملی نورم و استندرد مقرر شده است. آقای فایق می گوید که نبود بودجه کافی و عدم تخصص از چالش های اصلی بر سر راه فعالیت های این اداره است. رییس جدید این اداره تاکید می کند که آلودگی هوا در شهر کابل مانند مواد مخدر از مردم افغانستان قربانی می گیرد. به گفته وی، آلودگی های ناشی از محیط زیستی نشان می دهد که کودهای نرم و استندرد در کشور عملی نشده است.

در همین حال آقای فایق، فساد اداری در اداره های دولتی را مشکل بزرگ در امر پیشرفت کارها می داند و تاکید می کند که پس از این با صداقت و بدون تعلل قوانین و پالیسی ها را بالای همه یکسان تطبیق می کند و در امر محو فساد اداری در اداره نرم و استندرد تلاش می کند.

رییس جدید اداره نرم و استندرد ملی تاکید می کند که پس ازین این اداره را از حالت خاموشی بیرون می کند و نامش را به پاک ترین اداره حکومت مبدل خواهد کرد.