مسوولان اداره عالی مبارزه با فساد اداری با استقبال از ایجاد شورای عالی مبارزه با فساد اداری می گویند که ایجاد این شورا نشان می دهد که حکومت افغانستان در کار مبارزه با فساد جدی است. رهبری حکومت وحدت ملی در تلاش برچیدن دامنه فساد اداری در کشور است. به همین منظور شورای عالی مبارزه […]

مسوولان اداره عالی مبارزه با فساد اداری با استقبال از ایجاد شورای عالی مبارزه با فساد اداری می گویند که ایجاد این شورا نشان می دهد که حکومت افغانستان در کار مبارزه با فساد جدی است. رهبری حکومت وحدت ملی در تلاش برچیدن دامنه فساد اداری در کشور است. به همین منظور شورای عالی مبارزه با فساد اداری به رهبری ریس جمهور غنی ایجاد شده است. غلام حسین فخری رییس اداره عالی مبارزه با فساد اداری، با استقبال از ایجاد شورای عالی مبارزه با فساد اداری می گوید که ایجاد این شورا نشان می دهد که حکومت افغانستان در کار مبارزه با فساد جدی است.

رییس اداره عالی مبارزه بافساد اداری همچنان می گوید که شورای عالی مبارزه با فساد اداری برای پرونده های کلان فساد ایجاد شده است. به گفته آقای فخری، این شورا به پرونده های کوچک فساد اداری سر و کار ندارد. درهمین حال شماری از آگاهان سیاسی می گویند که ایجاد شورای عالی مبارزه با فساد اداری سبب افزایش فساد در کشور می شود؛ زیرا به باور این اگاهان اراده حکومت در مبارزه با فساد اداری ضعیف است.

حال باید منتظر ماند که رییس جمهور غنی با ایجاد شورای عالی مبارزه با فساد اداری می تواند با افراد و اشخاص زورمند که به فساد متهم اند مبارزه کند یاخیر، گذشت زمان به این مساله پاسخ خواهد داد.