دادستان کل کشور بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کند. فرید حمیدی می گوید تا زمانی که فساد از دستگاه عدلی و قضایی برچیده نشود، تطبیق عدالت و تامین حاکمیت قانون در کشور نا ممکن خواهد بود. پس از برکناری بیش از پنجاه دادستان، روز یک شنبه دو تن از معاونان و پنجاه […]

دادستان کل کشور بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کند. فرید حمیدی می گوید تا زمانی که فساد از دستگاه عدلی و قضایی برچیده نشود، تطبیق عدالت و تامین حاکمیت قانون در کشور نا ممکن خواهد بود.

پس از برکناری بیش از پنجاه دادستان، روز یک شنبه دو تن از معاونان و پنجاه و یک دادستان جدید معرفی شدند. فرید حمیدی داستان کل کشور می گوید تا زمانی که فساد اداری از دستگاه عدلی و قضایی کشور برچیده نشود، تطبیق عدالت و تامین حاکمیت قانون دشوار خواهد بود. آقای حمیدی، مبارزه با فساد اداری را یکی از اولویت های کاری اش عنوان می کند و می گوید برای برچیدن فساد در اداره تحت امرش تلاش خواهد کرد.

دادستان کل کشور، مداخله زورمند را از چالش هایی جدی فرا راه پیشرفت کار در این اداره می داند و بر غیر سیاسی شدن اداره تحت امرش تاکید می کند.

در حالی مسوولان دادستانی کل بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کنند که همواره شهروندان کشور از موجودیت فساد در نهادهای عدلی و قضایی انتقاد کرده اند.