شماری از فعالان مدنی از تاخیر در روند کمک رسانی به بیجا شدگان ولایت کندز انتقاد می کنند. آنان از حکومت و نهادهای بین المللی می خواهند که به وضعیت این بیجا شدگان رسیدگی کنند. با آن که حرف های از پیشرفت نظامیان کشور در جنگ کندز به گوش می رسد، اما از سوی دیگر، […]

شماری از فعالان مدنی از تاخیر در روند کمک رسانی به بیجا شدگان ولایت کندز انتقاد می کنند. آنان از حکومت و نهادهای بین المللی می خواهند که به وضعیت این بیجا شدگان رسیدگی کنند.

با آن که حرف های از پیشرفت نظامیان کشور در جنگ کندز به گوش می رسد، اما از سوی دیگر، انتقاد از تأخیر در روند کمک رسانی به بیجا شدگان این شهر بالا شده است. شماری از فعالان مدنی از بهر نرسیدن کمک ها به بیجا شدگان ولایت کندز انتقاد می کنند. بابک مرادی یک فعال مدنی می گوید که ضعف مدیریتی مسوولان ارگانهای امنیتی سبب این کار شده است. این فعال مدنی از حکومت و نهادهای بین المللی می خواهد که به وضعیت بیجاشدگان ولایت کندز رسیدگی جدی کنند.

بیش از یک هفته از جنگ کندز می گذرد، اما دامنه این جنگ تاکنون از کوچه های شهر برچیده نشده است. فعالان مدنی می گویند تا زمانی که فاصله میان حکومت و شهروندان از بین نرود جنگ در کشور پایان نخواهد یافت.