شماری از فعالان مدنی و باشندگان پایتخت از فاصله ایجاد شده میان حکومت و سیاسیون کشور نگرانی می کنند. آنان می گویند که فاصله میان حکومت و سیاسیون به نفع کشور نیست. نسبت به هر زمانی دیگر میان حکومت و سیاسیون کشور فاصله ایجاد شده است. سیاسیون حکومت را متهم می کنند که در راستای […]

شماری از فعالان مدنی و باشندگان پایتخت از فاصله ایجاد شده میان حکومت و سیاسیون کشور نگرانی می کنند. آنان می گویند که فاصله میان حکومت و سیاسیون به نفع کشور نیست.

نسبت به هر زمانی دیگر میان حکومت و سیاسیون کشور فاصله ایجاد شده است. سیاسیون حکومت را متهم می کنند که در راستای تامین امنیت شهروندان کشور کوتاه آمده است و این امر سبب شده است که میان مردم و حکومت فاصله ایجاد شود. آنان می گویند که رسیدگی نکردن حکومت به خواست های مشروع مردم و کم توجهی به نظریات سیاسیون در راستای اصلاح بخش هایی از حکومت، سبب شده است که میان حکومت و سیاسیون نیز فاصله ایجاد شود. شماری از فعالان مدنی و باشندگان کابل از فاصله ایجاد شده میان حکومت و سیاسیون کشور نگرانی می کنند. مجیب خلوتگر فعال مدنی می گوید که فاصله میان حکومت و سیاسیون به نفع کشور نیست. این فعال مدنی موضع گیری جمعیت اسلامی افغانستان در خصوص تکروی های ارگ و برپایی خمیه های تحص از سوی شماری از پایتخت نشینان در پیوند به افزایش حملات تروریستی را از علت های ایجاد فاصله میان حکومت و سیاسیون می داند. آقای خلوتگر می گوید که از اختلاف ها میان حکومت و سیاستمداران دشمنان مردم افغانستان استفاده خواهند کرد. این فعال مدنی از حکومت می خواهد که در راستای کاهش اختلاف ها با سیاسیون و احزاب سیاسی تلاش کند.

در حالی فعالان مدنی و شماری از باشندگان کابل از ایجاد فاصله میان حکومت و احزاب سیاسی نگرانی می کنند که چند روز پیش رییس اجرایی حکومت در نشست شورای وزیران فاصله میان حکومت و سیاسیون را به نفع مردم ندانست و بر شناسایی عوامل از بین بردن این فاصله تاکید کرد.