شماری از دانشجویان دانشگاه کابل تعطیلی دانشگاه ها در ماه روزه را غیر قانونی می دانند. وزارت تحصیلات عالی نیز می گوید که در ماه مبارک رمضان درس ها مطابق تقسیم اوقات ادامه خواهد داشت. روز (چهار شنبه ۱۹جوزا/خرداد) شماری از دانشجویان دانشگاه کابل دست به راهپیمای زدند و خواستار تعطیلی دانشگاه ها در ماه […]

شماری از دانشجویان دانشگاه کابل تعطیلی دانشگاه ها در ماه روزه را غیر قانونی می دانند. وزارت تحصیلات عالی نیز می گوید که در ماه مبارک رمضان درس ها مطابق تقسیم اوقات ادامه خواهد داشت.

روز (چهار شنبه ۱۹جوزا/خرداد) شماری از دانشجویان دانشگاه کابل دست به راهپیمای زدند و خواستار تعطیلی دانشگاه ها در ماه مبارک رمضان شدند. اما شمار دیگری از دانشجویان دانشگاه کابل تعطیلی دانشگاه ها در ماه روزه را غیر قانونی می دانند و می گویند که تعطیلی دانشگاه ها در رمضان خواست همه دانشجویان نیست. بلال احمدی یک دانشجوی دانشگاه کابل می گوید که حکومت نباید به خواست های غیر قانونی دانشجویان توجه کند و دانشگاه ها را رخصت دهد.

در همین حال فیصل امین سخنگوی وزارت تحصیلات عالی می گوید که در ماه مبارک رمضان درس ها در دانشگاه ها مطابق تقسیم اوقات ادامه خواهد داشت و دانشجویانی که به درس حاضر نشوند، غیر حاضر خواهند شد.