از چهل‌وپنجمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی مراسم در سفارت ایران در کابل یادبود شد. حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده‌‌ ویژه‌ رئیس‌‌جمهور ایران در افغانستان در این مراسم بر تأمین صلح و ثبات دائمی در افغانستان تأکید کرد و گفت که کشورش در جهت تقویت ثبات در این کشور و منطقه تلاش می‌کند. […]

از چهل‌وپنجمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی مراسم در سفارت ایران در کابل یادبود شد. حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده‌‌ ویژه‌ رئیس‌‌جمهور ایران در افغانستان در این مراسم بر تأمین صلح و ثبات دائمی در افغانستان تأکید کرد و گفت که کشورش در جهت تقویت ثبات در این کشور و منطقه تلاش می‌کند.

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان در این مراسم بر بهبود وضعیت در افغانستان تأکید کرد و گفت که نشست گروه تماس منطقه‌‌ای به هدف همکاری با مقام‌‌های حکومت سرپرست افغانستان به راه‌انداخته شد.

در همین حال، شماری از آگاهان مسایل سیاسی همکاری کشورهای منطقه را گامی مهم در راستای تأمین صلح و ثبات دائمی در کشور می‌دانند؛ اما می‌گویند که کشورهای جهان نیز در قضیه افغانستان دخیل اند و باید کارهای مشترک در زمینه تأمین ثبات در افغانستان صورت گیرد.

این در حالی‌است که نشست نمایندگان ویژه و سفیران کشورهای همسایه و منطقه تحت عنوان «ابتکار همکاری منطقه‌ای افغانستان»، روز نهم ماه روان خورشیدی در کابل برگزار شد. سرپرست وزارت خارجه در این نشست خواهان روابط تجاری با کشورهای منطقه شده و گفته بود که نمی‌خواهد هیچ کشور دیگر در منطقه بی‌ثبات گردد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv