فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان، بر مبارزه جدی علیه افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در کشور تاکید می کند. تدامیچی یا ماموتو فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان می گوید که تروریستان داعش قصد دارند حضورشان را در شماری از ولایت های شمال کشور افزایش دهند. فرستاده ویژه سازمان ملل متحد […]

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان، بر مبارزه جدی علیه افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در کشور تاکید می کند. تدامیچی یا ماموتو فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان می گوید که تروریستان داعش قصد دارند حضورشان را در شماری از ولایت های شمال کشور افزایش دهند.

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان از افزایش فعالیت های گروه تروریستی داعش در برخی از مناطق کشور نگرانی می کند. آقای یا ماموتو می گوید که تروریستان وابسته به این گروه قصد دارد حضورشان را در شماری از ولایت های کشور به ویژه شمال افزایش دهند.

در همین حال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که گروه تروریستی داعش به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده است. سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که نظامیان کشور در چهار ماه گذشته بر تروریستان داعش در ولایت ننگرهار تلفات سنگینی وارد کرده اند.

این درحالیست که رییس جمهور غنی چندی قبل در سفر به ولایت ننگرهار به نظامیان کشور دستور داده بود که از تمام امکانات در نابودی گروه تروریستی داعش استفاده کنند.