مسوولان وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در یک شبانه روز گذشته، پنجاه و دو واقعه مثبت کرونا در لابراتوارهای کابل، هرات و کندهار ثبت شده است. سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید که این واقعات در هشت ولایت کشور ثبت شده است. سخنگوی وزارت صحت عامه همچنان می گوید که تعداد افرادی که […]

مسوولان وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در یک شبانه روز گذشته، پنجاه و دو واقعه مثبت کرونا در لابراتوارهای کابل، هرات و کندهار ثبت شده است. سخنگوی وزارت صحت عامه می گوید که این واقعات در هشت ولایت کشور ثبت شده است. سخنگوی وزارت صحت عامه همچنان می گوید که تعداد افرادی که دوباره صحتمندی شان را به دست می ‌آورند در چند روز آینده بیشتر خواهد شد چون بیشتر مبتلایان جوانان اند.

وزارت صحت عامه از ثبت پنجاه و دو واقعه جدید مثبت ویروس کرونا در هشت ولایت کشور خبر داده است که با این حساب، شمار مجموعی واقعات مثبت این ویروس به شش صد و هفت مورد رسیده است. سخنگوی این وزارت روز یکشنبه در نشت خبری در کابل گفت که این واقعات دریک شبانه روز گذشته، در ولایت های کابل، کندهار، هرات، بلخ، بامیان، پکتیا، هلمند و ننگرهار ثبت شده است.

سخنگوی وزارت صحت عامه همچنان می گوید که تعداد افرادی که دوباره صحتمندی شان را به دست می ‌آورند در چند روز آینده بیشتر خواهد شد. به گفته وی، بیشتر مبتلایان به کرونا جوانان اند.

ویروس کرونا تاکنون جان نزده تن را گرفته  و همچنان سی و هشت تن دیگر در پی ابتلا به ویروس کرونا دوباره سلامتی خود را به دست آورده و از شفاخانه ‌ها مرخص شده‌ اند.