ارگ ریاست جمهوری می گوید که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلاش های صلح متوقف است. سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که در حال حاضر هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد. کمتر از دو هفته دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. صدیق صدیقی، سخگوی ریاست جمهوری می گوید که […]

ارگ ریاست جمهوری می گوید که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلاش های صلح متوقف است. سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که در حال حاضر هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

کمتر از دو هفته دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. صدیق صدیقی، سخگوی ریاست جمهوری می گوید که تمام آمادگی ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گرفته شده است. سخنگوی ریاست جمهوری تاکید می کند که در حال حاضر هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

آقای صدیقی می گوید که حکومت تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلاش های صلح را متوقف کرده است و تمام فعالیت های خود را روی انتخابات متمرکز کرده است.

سخنگوی ریاست جمهوری همچنان از بهبود وضع امنیتی کشور سخن می زند و می گوید که برای تامین امنیت انتخابات تا ده روز دیگر در امنیت کشور تغییرات مثبت به جود خواهد آمد.

این سخنان در حالی مطرح می شود که مسوولان ستادهای انتخاباتی از مداخله رییس جمهور در کار کمیسیون های انتخاباتی انتقاد می کنند و می گویند که رییس دسته انتخاباتی دولت ساز با مداخله در کار کمیسیون های انتخاباتی به دنبال مهندسی کردن انتخابات است.