نخستین نمایشگاه تولیدات داخلی پیشه‌وران و موثریت فعالیت پیشه‌وران، مولدین و تشبثات کوچک در رشد اقتصادی کشور از نگاه شرعی امر بالمعروف و نهی از منکر روز 〈سه‌شنبه، ۱۹ دلو〉 در کابل به مدت سه روز افتتاح شد. رییس اتاق پیشه‌وران و دکانداران افغانستان از امارت اسلامی خواست که فرصت‌های شغلی را ایجاد کند و […]

نخستین نمایشگاه تولیدات داخلی پیشه‌وران و موثریت فعالیت پیشه‌وران، مولدین و تشبثات کوچک در رشد اقتصادی کشور از نگاه شرعی امر بالمعروف و نهی از منکر روز 〈سه‌شنبه، ۱۹ دلو〉 در کابل به مدت سه روز افتتاح شد.

رییس اتاق پیشه‌وران و دکانداران افغانستان از امارت اسلامی خواست که فرصت‌های شغلی را ایجاد کند و ۵۰ درصد مالیات پیشه‌وران را کاهش دهد. در همین حال، ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی می‌گوید که برای رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور زمینه‌های خوبی مساعد است. وی افزود که امارت اسلامی تلاش می‌کند که زمینه‌های بیشتر را نیز فراهم کند. وی هم‌چنان از بازرگانان خواست که در امور تجاری اخلاص را در نظر گرفته و کالاهای را وارد سازند که با معیارات دینی همسان باشد.

از سویی هم، سرپرست وزارت اقتصاد امارت اسلامی برای بازرگانان وعده هم‌کاری داده است. اشتراک کنندگان این نمایشگاه از امارت اسلامی خواستند که برای شان زمینه‌های شغلی را مساعد و نمایشگاه‌های بیشتری را برگزار کنند.گفتنی‌است که سخن‌گوی وزارت داخله‌ی امارت اسلامی نیز برای تمام بازرگانان و پیشه‌آوران کشور تعهد سپرده است که امنیت شان را تامین خواهد کرد.