مجلس سنا حمله اخیر مخالفان مسلح بالای بس حامل منسوبان ارتش ملی در ننگرهار را نکوهش می کند. سناتوران از حکومت می خواهند که راهکار تازه ای را برای مقابله با مخالفان مسلح روی دست گیرد. (روز دوشنبه ۲۳حمل/فروردین) بس حامل منسوبان ارتش ملی در ولسوالی سرخ رود ولایت ننگرهار هدف حمله مخالفان مسلح قرار […]

مجلس سنا حمله اخیر مخالفان مسلح بالای بس حامل منسوبان ارتش ملی در ننگرهار را نکوهش می کند. سناتوران از حکومت می خواهند که راهکار تازه ای را برای مقابله با مخالفان مسلح روی دست گیرد.

(روز دوشنبه ۲۳حمل/فروردین) بس حامل منسوبان ارتش ملی در ولسوالی سرخ رود ولایت ننگرهار هدف حمله مخالفان مسلح قرار گرفت. در نتیجه این رویداد بیش از ده تن از منسوبان ارتش ملی به شهادت رسیدند. اعضای مجلس سنا این حمله مخالفان مسلح را نکوهش می کنند. محی الدین منصف عضو مجلس سنا می گوید که حکومت باید راهکار تازه ای را در مقابله با مخالفان مسلح روی دست گیرد. این عضو مجلس سنا می افزاید که در صورت ادامه حملات مخالفان مسلح بر نظامیان کشور، پیشبرد گفت‎گوهای صلح با آنان اشتباه و بی نتیجه است.

در حالی سناتوران از ادامه مذاکره با طالبان انتقاد می کنند که اخیرا حکومت افغانستان پاکستان را متهم کرده است که در راستای کشاندن مخالفان به میز مذاکره صداقت ندارد.