شماری از اعضای مجلس نمایندگان بانگرانی از ادامه اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی می گویند که ادامه این وضعیت کشور را به بحران می برد. آنان، از رهبران حکومت می خواهند که اختلاف های شان کنار گذاشته و کشور را از بحران سیاسی نجات دهند. مجلس نمایندگان یک بار دیگر از ادامه اختلاف […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان بانگرانی از ادامه اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی می گویند که ادامه این وضعیت کشور را به بحران می برد. آنان، از رهبران حکومت می خواهند که اختلاف های شان کنار گذاشته و کشور را از بحران سیاسی نجات دهند.

مجلس نمایندگان یک بار دیگر از ادامه اختلاف ها میان سران حکومت وحدت ملی نگرانی می کند. عضو مجلس نمایندگان می گوید که این امر سبب افزایش ناامنی ها در کشور شده است. ظاهر قدیر معاون نخست مجلس نمایندگان از عم‎لکرد حکومت وحدت ملی در کار تامین امنیت برخی مناطق کشور سخت انتقاد می کند. آقای قدیر می گوید که سران حکومت وحدت ملی به اختلاف های شان پایان دهند؛ زیرا کشور در حالتی نیست که آنان به مسایل شخصی شان بپردازند.

درهمین حال، صالح محمد صالح عضو دیگر مجلس نمایندگان از ادامه اختلاف ها میان سران حکومت وحدت ملی نگرانی می کند. این عضو مجلس می گوید که ادامه این وضعیت کشور را به بحران خواهد برد.

پیش از این رییس اجرایی حکومت، معاون اول ریاست جمهوری و نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب نسبت به آنچه که متمرکز شدن قدرت در ارگ ریاست جمهوری عنوان می کنند، از رییس جمهور غنی انتقاد کرده اند.