مجلس نمایندگان از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که بر پاکستان از بهر حمایت این کشور از تروریزم فشار بیاورد. بیش از پانزده سال می شود که حکومت افغانستان از همکاری نکردن پاکستان در راستای نابودی تروریستان شکایت می کند. سران حکومت وحدت ملی همواره از مداخله پاکستان در امور داخلی کشور انتقاد […]

مجلس نمایندگان از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که بر پاکستان از بهر حمایت این کشور از تروریزم فشار بیاورد.

بیش از پانزده سال می شود که حکومت افغانستان از همکاری نکردن پاکستان در راستای نابودی تروریستان شکایت می کند. سران حکومت وحدت ملی همواره از مداخله پاکستان در امور داخلی کشور انتقاد کرده اند. عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان می گوید که در تمام رویداد های تروریستی که در افغانستان اجرا می شود پاکستان دخیل است. رییس مجلس نمایندگان از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که بر پاکستان از بهر حمایت این کشور از تروریزم فشار وارد کند.

اعضای مجلس نمایندگان می گویند که تمام گروه های تروریستی که در خاک پاکستان حضور دارند در هماهنگی و همکاری استخبارات کشورهای منطقه علیه مردم افغانستان فعالیت تخریبی انجام می دهند.

پیش از این نیز شورای امنیت سازمان ملل متحد ضمن انتقاد از اقدام نکردن پاکستان علیه هراس افگنان از این کشور خواسته بود که علیه هراس افگنان که در خاک آن کشور حضور دارند اقدام جدی کند.