شماری از اعضای مجلس نمایندگان از مداخلات بی پرده پاکستان در امور داخلی کشور انتقاد می کنند. این نمایندگان می گویند که حکومت افغانستان باید علیه پاکستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت درج کند. پاکستان کشور است که همواره در قضایای افغانستان مداخله کرده است. این کشور با حمایت از گروه طالبان چهارده […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان از مداخلات بی پرده پاکستان در امور داخلی کشور انتقاد می کنند. این نمایندگان می گویند که حکومت افغانستان باید علیه پاکستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت درج کند. پاکستان کشور است که همواره در قضایای افغانستان مداخله کرده است. این کشور با حمایت از گروه طالبان چهارده سال است که از مردم افغانستان قربانی می گیرد.

نخست وزیر پاکستان به تازگی گفته است که این کشور نمی تواند هم زمان طالبان را به صلح دعوت کند و هم آنها را بکشد.

ادامه ی مداخله ی پاکستان در امور داخلی کشور یکبار دیگر خشم نمایندگان مجلس را بر انگیخته است. شماری از اعضای این مجلس از مداخلات بی پرده پاکستان در امور داخلی کشور سخت انتقاد می کنند. عبدالرحمن رحمانی عضو مجلس نمایندگان می گوید که حکومت افغانستا باید علیه پاکستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت درج کند. این عضو مجلس تاکید می کند که حکومت افغانستان باید این کار را انجام دهد، تا چهره واقعی پاکستان برای جهان معلوم شود و آنها بدانند که پاکستان حامی تروریسم در منطقه و جهان است.

اعضای مجلس نمایندگان از تعینات در اداره های دولتی نیز شکایت می کنند. سرور فراهی عضو مجلس نمایندگان می گوید که اکثر مقرری ها در اداره های دولتی به سلیقه های شخصی انجام می شود و هیچ نوع درایت کاری درآن مد نظر نیست.

درحالی نمایندگان از مداخلات پاکستان در امور داخلی کشور انتقاد می کنند که به تازگی رییس اجرایی حکومت گفته است که پاکستان در برابر افغانستان صادق نیست.