مجلس نمایندگان رییس عمومی امنیت ملی را به نشست عمومی استجواب کرد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که نبود مدیریت سالم در نیروهای کشفی و استخبارتی سبب افزایش ناامنی ها در کشور شده است. رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگویی به پرسش نمایندگان در مورد افزایش فعالیت های تروریستی در کشور به […]

مجلس نمایندگان رییس عمومی امنیت ملی را به نشست عمومی استجواب کرد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که نبود مدیریت سالم در نیروهای کشفی و استخبارتی سبب افزایش ناامنی ها در کشور شده است.

رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگویی به پرسش نمایندگان در مورد افزایش فعالیت های تروریستی در کشور به نشست عمومی (روز شنبه ۱۸ حمل/فروردین) فراخوانده شد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان از افزایش ناامنی ها در کشور نگرانی می کنند. ظاهر قدیر عضو مجلس نمایندگان می گوید که نبود مدیریت سالم در نیروهای کشفی و استخباراتی سبب افزایش فعالیت تروریستان در کشور شده است.

پیش از این شماری از اعضای مجلس نمایندگان رییس عمومی امنیت ملی را به همکاری با گروهای تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش متهم کرده اند. این نمایندگان گفته اند که مدارک در دست دارند که همکاری رییس عمومی امنیت ملی را با شماری از گروه های تروریستی ثابت می کند. اعضای مجلس نمایندگان ریاست امنیت ملی را در شناسایی و محاکمه کردن جاسوسان خارجی نیز ناتوان می دانند.

سرانجام معصوم استانکزی، رییس عمومی امنیت ملی به دلیل مسایل مختلف خواهان سری شدن نشست عمومی مجلس شد و اعضای مجلس نیز به این خواست وی پاسخ مثبت داد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان پس از ختم جلسه سری می گویند که رییس عمومی امنیت ملی روی مسایل مختلف صحبت کرده است، اما سخنان تازه نداشته و سخنانش مانند گذشته تکراری بوده است.