هفتاد عضو مجلس نمایندگان ورقه استیضاح مقام های امنتیی را امضا کرده اند. این نمایندگان از هیات اداری می خواهند که این مساله را وارد آجندای آینده مجلس کند. باگذشت هر روز دامنه ی ناامنی ها در کشور گسترش پیدا می کند و حملات طالبان تشدید می شود. افزایش ناامنی ها در کشور سبب شده […]

هفتاد عضو مجلس نمایندگان ورقه استیضاح مقام های امنتیی را امضا کرده اند. این نمایندگان از هیات اداری می خواهند که این مساله را وارد آجندای آینده مجلس کند.

باگذشت هر روز دامنه ی ناامنی ها در کشور گسترش پیدا می کند و حملات طالبان تشدید می شود. افزایش ناامنی ها در کشور سبب شده است تا نمایندگان مردم از حکومت انتقاد کنند. اعضای مجلس نمایندگان از وضعیت بد امنیتی در کشور سخت نگرانی می کنند.

نقیب الله فایق عضو مجلس نمایندگان می گوید که اراده ی رهبران حکومت وحدت ملی برای تامین امنیت کشور ضعیف است. به گفته این عضو مجلس، اگر این وضعیت ادامه پیدا کند در آینده نه چندان دور، شماری از مناطق به دست طالبان سقوط خواهد کرد و کشور بی ثبات خواهد شد.

ازسویی هم هفتاد نماینده مجلس برای استیضاح مقام های امنتیی امضا جمع آوری کرده اند. این نمایندگان امضا های جمع آوری شده را به هیات اداری سپردند و از این هیات خواستند که آنرا وارد آجندای آِینده مجلس کند.

درهمین حال شماری دیگر از اعضای مجلس نمایندگان می گویند که باید در پیوند به ناامنی های اخیر با رییس جمهور و رییس اجرایی رو در روی گفت‎گو کنند و علت این نا امنی ها را دریابند.

درحالی نمایندگان مردم خواستار گفت‎گوی رو دررو با رییس جمهور و رییس اجراییه اند که روز گذشته معاون نخست مجلس سنای کشور گفت که رییس جمهور تاهنوز به درخواست شان در امر گفت‎گو رو دررو در باره ناامنی ها پاسخ نگفته است.