مجمع ملی جوانان افغانستان طی همایشی از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین بزرگداشت کرد. هشــتم ثـــور سیزده هفتاد و یک مصادف است به اولین روز پیروزی مجاهدین که در آن آخرین سنگر پوشالی رژیم تحت حمایت شوروی پیشین، سقوط کرد و پرچم سبز مجاهدین بر فراز ارگ ریاست جمهوری و تمام نواحی شهر به اهتزاز […]

مجمع ملی جوانان افغانستان طی همایشی از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین بزرگداشت کرد.

هشــتم ثـــور سیزده هفتاد و یک مصادف است به اولین روز پیروزی مجاهدین که در آن آخرین سنگر پوشالی رژیم تحت حمایت شوروی پیشین، سقوط کرد و پرچم سبز مجاهدین بر فراز ارگ ریاست جمهوری و تمام نواحی شهر به اهتزاز در آمد. مجمع ملی جوانان افغانستان طی همایشی از هشتم ثور روز پیروزی مجاهدین بزرگداشت کرد.

عبدالله هاشمی رییس مجمع ملی جوانان افغانستان می گوید که رشادت و فداکاری مجاهدین در مقابل اتحاد جماهیر شوروی متجاوز و رژیم دست نشانده کمونیستی قابل ستایش است و مردم افغانستان این جان فشانی ها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

آقای هاشمی می افزاید که در این روز مجاهدین افزون بر شکست کمونیزم قدرت را از خانواده ها نیز به شهروندان کشور برگرداندند. رییس مجمع ملی جوانان افغانستان با تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف در کشور از شهروندان کشور می خواهد که به مراکز ثبت نام رای دهندگان رفته و ثبت نام کنند.

در ست در هشتم ثور سال سیزده هفتاد و یک مجاهدین افغانستان با جهاد چهارده ساله در برابر ارتش سرخ شوروی پیشین و حامیان این رژیم در این روز فاتحانه وارد کابل شدند.