محافظان حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان روز گذشته، با ضرب قنداق تفنگ دست و بینی داکتر نجیب الله عثمانی متخصص امراض جراحی چشم در کابل را شکسته اند. روز نخست ماه مبارک رمضان پنج فرد مسلح همراه با برادر حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان، وار دفتر کار داکتر نجیب […]

محافظان حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان روز گذشته، با ضرب قنداق تفنگ دست و بینی داکتر نجیب الله عثمانی متخصص امراض جراحی چشم در کابل را شکسته اند.

روز نخست ماه مبارک رمضان پنج فرد مسلح همراه با برادر حبیبه دانش نماینده مردم تخار در مجلس نمایندگان، وار دفتر کار داکتر نجیب الله عثمانی متخصص امراض چشم شده اند و او را به ظن داشتن فیسبوک مستعار و نشرات بر ضد خانواده اش، لت و کوب کرده اند. به اثر لت و کوب محافظان حبیبه دانش، دست و دماغ آقای عثمانی شکسته است. داکتر نحیب الله عثمانی می گوید که با حبیبه دانش هیچ شناخت قبلی نداشته و کدام فیسبوک مستعار هم ندارد و حمله بالایش از سویی محافظان وی یک تجاوز و سوی استفاده از قدرت است. آقای عثمانی می افزاید که حبیبه دانش اگر اسنادی در این مورد دارد با وی شریک کند، در غیر آن باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد. در همین حال شاهدان عینی حمله محافظان حبیبه دانش به جان آقای عثمانی را تایید و آن را وحشیانه می خوانند.

خواستیم در این مورد دیدگاه حبیبه دانش وکیل مردم تخار در مجلس نمایندگان را داشته باشیم، اما با تماس های مکرر موفق به این کار نشدیم.