صبح امروز شماری از مقام های دولتی و چهره های سیاسی، به مناسبت هفدهمین سالروز شهادت احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور، پای منار مقاومت در کابل، مراسم گل گذاری برپا کردند. عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت از کارنامه های قهرمان ملی به نیکی یاد کرد و گفت که زندگی او الگویی برای نسل های آینده […]

صبح امروز شماری از مقام های دولتی و چهره های سیاسی، به مناسبت هفدهمین سالروز شهادت احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور، پای منار مقاومت در کابل، مراسم گل گذاری برپا کردند.

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت از کارنامه های قهرمان ملی به نیکی یاد کرد و گفت که زندگی او الگویی برای نسل های آینده است.

درهمین حال، محمد یونس قانونی معاون پیشین ریاست جمهوری با یاد آوری از مبارزات احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور در جبهات مقاومت ملی علیه تروریزم گفت که حکومت و جامعه جهانی در کار تأمین امنیت کشور و مبارزه علیه تروریزم تاکنون ناکام بوده اند.

همه سال در هژدهم سنبله روز به شهادت رسیدند احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور، مراسم گل گذاری در پای منار مقاومت انجام می شود. این منار به یاد و خاطرات رزمیدگان جبهات مقاومت ملی احداث شده است.