مسوولان مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می گویند که، قضایایی مربوط به مواد مخدر در سال گذشته خورشیدی به سال قبل آن افزایش را نشان می دهد. خالد موحد سخنگوی این مرکز از افزایش ثبت پرونده مربوط به قضایایی مسکرات و مواد مخدر خبر می دهند و می گویند که […]

مسوولان مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر می گویند که، قضایایی مربوط به مواد مخدر در سال گذشته خورشیدی به سال قبل آن افزایش را نشان می دهد. خالد موحد سخنگوی این مرکز از افزایش ثبت پرونده مربوط به قضایایی مسکرات و مواد مخدر خبر می دهند و می گویند که یافت های آنان نشان می دهد که قضایای ارسالی به این مرکز نسبت به سال سیزده نود وپنج افزایش یافته است.

به گفته آقای موحد در سال گذشته خورشیدی پنجصدو شصت و هشت پرونده متهمان مسکرات و مواد مخدر از بهر تعقیب عدلی وقضایی به مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر فرستاده شده است. وی تاکید می کند که به تمام این پرونده ها رسیدگی شده است.

یافته های مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر نشان می دهد که در سال گذشته بیشترین قضیه های مواد مخدر نسبت به هر ولایت دیگر در ولایت ننگرها به ثبت رسیده است. در کنار این نورستان از جمله ولایتی است که در سال نود و شش هیچ پرونده قضیه مواد مخدر در آن به ثبت نرسیده است.