مسوولان ارتش در ولایت زابل می گویند که افراد وابسته به گروه طالبان در این ولایت توانایی رویارویی با نیروهای امنیتی را از دست داده اند. فرمانده لوای ارتش مستقر در زابل می گوید که در این اواخر ضربات هوایی در بخش های این ولایت تشدید شده و چندین موتر بمب طالبان درپی این ضربات […]

مسوولان ارتش در ولایت زابل می گویند که افراد وابسته به گروه طالبان در این ولایت توانایی رویارویی با نیروهای امنیتی را از دست داده اند. فرمانده لوای ارتش مستقر در زابل می گوید که در این اواخر ضربات هوایی در بخش های این ولایت تشدید شده و چندین موتر بمب طالبان درپی این ضربات از بین برده شده است.

صفی الله نجرابی فرمانده لوای ارتش در زابل با موثر خواندن انجام حملات هوایی در بخش هایی این ولایت علیه مواضع طالبان می گوید که درپی انجام ضربات هوایی سه موتر بمب طالبان که قصد انجام حملات تروریستی در مناطق مختلف این ولایت را داشت، تخریب شده است. به گفته وی درپی انجام این ضربات هوایی حدود بیست و پنج تن از افراد وابسته به گروه طالبان که وسایط بمب گذاری شده را همراهی می کردند، کشته شدند.

درهمین حال، سید معراج سعادت فرمانده پلیس زابل می گوید که برنامه طالبان برای سقوط این ولایت درپی مقاومت نیروهای امنیتی ناکام شده است. وی می افزاید که عملیات گسترده برای پاکسازی برخی از ساحات ناامن این ولایت از حضور افراد وابسته به گروه طالبان انجام شده و درپی این عملیات تلفات سنگین بر طالبان وارد شده است.

مسوولان امنیتی زابل از باشندگان این ولایت می خواهند که با نیروهای امنیتی در کار پاکسازی مناطق ناامن از حضور طالبان همکار کنند.