مسوولان محلی ولایت فراه از وارد شدن تلفات سنگین بر هراس افگنان در مربوطات این ولایت خبر می دهند. سخنگوی والی فراه می گوید که این عملیات در روستای کنسک ولسوالی بالا بلوک این ولایت انجام شده است. محمد ناصر مهری سخنگوی والی فراه می گوید که در عملیات تصفیوی موسوم به امید هفده که […]

مسوولان محلی ولایت فراه از وارد شدن تلفات سنگین بر هراس افگنان در مربوطات این ولایت خبر می دهند. سخنگوی والی فراه می گوید که این عملیات در روستای کنسک ولسوالی بالا بلوک این ولایت انجام شده است.

محمد ناصر مهری سخنگوی والی فراه می گوید که در عملیات تصفیوی موسوم به امید هفده که از چند روز بدین سو در مربوطات این ولایت جریان دارد، تلفات سنگینی برهراس افگنان وارد شده است. آقای مهری می افزاید که این عملیات در روستای کنسک ولسوالی بالابلوک این ولایت انجام شده است. وی می گوید که هنوزهم درگیری میان نظامیان کشور و هراس افگنان در بخش هایی از ولایت فراه ادامه دارد. به گفته وی، درپی این عملیات ها چهل هراس افگن به شمول چند فرمانده مشهور آنان کشته شده اند و چهل و چهار تن دیگر آنان زخم برداشته اند. در پی این عملیات، چهل حلقه ماین ضد وسایط کشف و خنثا شده و هفت عراده وسایط نقلیه نوع سراچه و پنج عراده موترسایکل نیز به دست امده است. سخنگوی والی فراه می گوید که، درپی این عملیات پنج تن از نظامیان کشور شهید و شش تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

سخنگوی والی فراه می افزاید که، گروه طالبان جنگ تبلیغاتی را در ولایت فراه راه اندازی کرده است. آقای مهری از باشندگان این ولایت می خواهد که جلو تبلیغ دشمن را بگیرند و از مبارزه نظامیان کشور حمایت کنند.