مقام های ولایت کابل به مناسبت روز ملی نیروهای امنیی طی همایشی از عملکرد آنان ستایش کردند. به ادامه حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روز (چهارشنبه ۱۱حوت/اسفند) مقام های ولایت کابل طی همایشی از عملکرد نظامیان کشور ستایش کردند. عبدالرحمن رحیمی فرمانده پلیس کابل می گوید که حمایت شهروندان کشور از نظامیان، روحیه […]

مقام های ولایت کابل به مناسبت روز ملی نیروهای امنیی طی همایشی از عملکرد آنان ستایش کردند.

به ادامه حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روز (چهارشنبه ۱۱حوت/اسفند) مقام های ولایت کابل طی همایشی از عملکرد نظامیان کشور ستایش کردند. عبدالرحمن رحیمی فرمانده پلیس کابل می گوید که حمایت شهروندان کشور از نظامیان، روحیه آنان را در میدان های نبرد تقویت می کند. با این حال، حامد اکرم والی کابل از رشادت و فداکاری نظامیان کشور در برابر هراس افگنان ستایش و تقدیر می کند. آقای اکرم می گوید که گروه طالبان و گروه تروریستی داعش دشمنان مردم افغانستان اند و باید نابود شوند.

درهمین حال، گل نبی احمدزی فرمانده گارنیزیون کابل بر مبارزه جدی علیه هراس افگنان تاکید می کند. آقای احمدزی از شهروندان کشور می خواهد که از مبارزه نظامیان در برابر هراس افگنان حمایت کنند.

افزون برحمایت های مردمی از نظامیان کشور وزارت اطلاعات وفرهنگ می گوید که یک چهار راه را در پایتخت به نام نیروهای امنیتی مسما می کند.