مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری در سفر به عربستان سعودی با داکتر مساعد العیبان مشاور امنیت ملی و جنرال خالد الحمیدان رییس استخبارات آن کشور و همچنان با جنرال عبدالله الصالح سکرتر جنرال ایتلاف کشورهای اسلامی برای مبارزه علیه تروریزم به گونه جداگانه دیدار کرد. دفتر رسانه ای مشاوریت شورای امنیت ملی ریاست جمهوری با […]

مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری در سفر به عربستان سعودی با داکتر مساعد العیبان مشاور امنیت ملی و جنرال خالد الحمیدان رییس استخبارات آن کشور و همچنان با جنرال عبدالله الصالح سکرتر جنرال ایتلاف کشورهای اسلامی برای مبارزه علیه تروریزم به گونه جداگانه دیدار کرد.

دفتر رسانه ای مشاوریت شورای امنیت ملی ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای گفته است که در این دیدارها در خصوص روند صلح به مالکیت و‌ رهبری افغانستانی ها، مبارزه مشترک علیه تروریزم، همکاری های دوجانبه و چندجانبه بحث های مفصل انجام شده است. خبرنامه می افزاید که درین دیدارها جانب عربستان از روند صلح در افغانستان و روندهای که منتج به تامین امنیت منطقه شود حمایت کرده و تاکید کرده است که این کشور آماده است به درخواست حکومت افغانستان در این راستا همکاری همه جانبه کند. همچنان مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری ضمن تاکید بر همکاری های مشترک در راستای مبارزه علیه تروریزم، از این پیشنهاد ایتلاف کشورهای اسلامی برای مبارزه علیه تروریزم استقبال کرده است.