تحصن پایتخت نشینان در پیوند به افزایش حملات هراس افگنی در کابل وارد سومین روز خود شد. مظاهره کنندگان هشدار می دهند تا زمانی که خواست هایشان از سوی حکومت بر آورده نشود، به تحصن شان ادامه خواهند داد. پس از حمله مرگبار تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته در ساحه چهار راه زنبق صدها تن […]

تحصن پایتخت نشینان در پیوند به افزایش حملات هراس افگنی در کابل وارد سومین روز خود شد. مظاهره کنندگان هشدار می دهند تا زمانی که خواست هایشان از سوی حکومت بر آورده نشود، به تحصن شان ادامه خواهند داد.

پس از حمله مرگبار تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته در ساحه چهار راه زنبق صدها تن از پایتخت نشینان در پیوند به افزایش حملات تروریستی و کم توجهی حکومت در راستای جلوگیری از این گونه حملات دست به مظاهره زدند و در نزدیکی ارگ ریاست جمهوری خیمه تحصن بر پا کردند. از برپایی خمیه تحصن سه روز می گذرد، اما تاکنون حکومت به خواست مظاهره کنندگان پاسخ نگفته است.

فرزاد مجید پور یکی از مظاهره کنندگان می گوید تازمانی که به خواست های شان رسیدگی نشود، به تحصن شان ادامه خواهند داد. آقای مجید پور، کناره گیری اشرف غنی و عبدالله عبدالله را از قدرت از خواست های اصلی شان عنوان می کنند.

در حالی معترضان بر رسیدن به خواست هایشان تاکید می کنند که روز گذشته رییس اجرایی حکومت از تظاهرات کنندگان خواست که نماینده های خود را معرفی کنند تا با حکومت گفتگو کنند.