صدها تن از باشندگان کابل از نیمه های یک شنبه شب تا پس از چاشت روز دوشنبه در نزدیک ارگ ریاست جمهوری تجمع اعتراضی کردند. صدها تن از باشندگان کابل، از بهر آنچه که حکومت را در کار تامین امنیت مردم به بی ‌پروایی متهم می کنند دست به تظاهرات زدند و خواستار اقدام فوری […]

صدها تن از باشندگان کابل از نیمه های یک شنبه شب تا پس از چاشت روز دوشنبه در نزدیک ارگ ریاست جمهوری تجمع اعتراضی کردند.

صدها تن از باشندگان کابل، از بهر آنچه که حکومت را در کار تامین امنیت مردم به بی ‌پروایی متهم می کنند دست به تظاهرات زدند و خواستار اقدام فوری برای دفع حملات طالبان بر ولسوالی های جاغوری، مالستان و خاص ارزگان شدند. این تظاهرات، از ناوقت یکشنبه شب آغاز شده و تا پس از چاشت روز دوشنبه ادامه داشت. این معترضان از نقاط مختلف شهر کابل خودشان را در نزدیک کاخ ریاست جمهوری رساندند. آنان حکومت را به فریبکاری متهم می کنند و می گویند که فرستادن بیشتر کوماندوها، رسیدگی به بیجاشدگان و جا به جایی یک کندک ارتش در مالستان، جاغوری و خاص ارزگان، از خواست های اساسی شان است.

‌سرانجام چاشت روز یکشنبه رییس جمهورغنی از طریق تلفن با معترضان گفتگو کرد و به آنان وعده سپرد که در خصوص تأمین امنیت ولسوالی های جاغور و مالستان ولایت غزنی و ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان حکومت جدی است. پس از این گفتگوی تلفنی معترضان به اعتراض خود در نزدیک کاخ ریاست جمهوری پایان دادند.