باز توماس وزیر پیشین باپتیست امریکا شاخه‌ای مسیحیت حامی جدایی دین از سیاست از خروج نیروهای امریکا از افغانستان به‌شدت انتقاد کرده‌است. وی می‌گوید که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در خروج از افغانستان شکست خورده‌است. این مقام امریکایی گفته که تصمیم بایدن در مورد مرز جنوبی امریکا، مانند شکستش در خروج فاجعه‌بار از افغانستان […]

باز توماس وزیر پیشین باپتیست امریکا شاخه‌ای مسیحیت حامی جدایی دین از سیاست از خروج نیروهای امریکا از افغانستان به‌شدت انتقاد کرده‌است. وی می‌گوید که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در خروج از افغانستان شکست خورده‌است. این مقام امریکایی گفته که تصمیم بایدن در مورد مرز جنوبی امریکا، مانند شکستش در خروج فاجعه‌بار از افغانستان است.

در ادامه انتقاد مقام‌های امریکایی از خروج نیروهای امریکایی از افغانستان، باز توماس وزیر پیشین باپتیست امریکا (شاخه‌ای مسیحیت حامی جدایی دین از سیاست) می‌گوید که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در خروج از افغانستان شکست خورده‌است. توماس روز (سه‌شنبه، ۲۴ دلو) گفت که تصمیم بایدن در مورد مرز جنوبی امریکا مانند شکستش در خروج «فاجعه‌بار» از افغانستان است: «آشفتگی در مرز جنوبی ما به‌طور کامل توسط دولت بایدن شکست خورده‌است، مانند خروج ما از افغانستان، اما کانگرس نیز در این مقصر است که سال‌به‌سال در اجرای اصلاحات مهم مهاجرتی شکست خورده‌است».

این در حالی‌است که پیش از این نیز تصمیم دولت امریکا به رهبری بایدن در مورد خروج این کشور از افغانستان هدف انتقاد قرار گرفته بود، اما با نزدیک شدن برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، دامنه این انتقادها گسترش یافته‌است.

این در حالیست که چند روز پیش دونالد ترمپ، رئیس‌‌جمهور پیشین امریکا و از نامزدان حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز خروج از افغانستان را شرم‌آورترین لحظه تاریخ کشورش عنوان کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv