حکومت سرپرست به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، باردیگر خواستار توقف حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه شده‌است. محمدحسن آخوند رئیس‌الوزرا در پیامی از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی خواست که مسئولیت شان را در راستای پایان دادن ظلم و وحشت در غزه ادا کنند. محمدحسن آخوند رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست در پیامی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، خواستار […]

حکومت سرپرست به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، باردیگر خواستار توقف حملات هوایی رژیم اسرائیل بر غزه شده‌است. محمدحسن آخوند رئیس‌الوزرا در پیامی از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی خواست که مسئولیت شان را در راستای پایان دادن ظلم و وحشت در غزه ادا کنند.

محمدحسن آخوند رئیس‌الوزرای حکومت سرپرست در پیامی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، خواستار پایان دادن ظلم و وحشت جاری رژیم اسرائیل در غزه شده‌است. معاون سخنگوی حکومت سرپرست می‌گوید که رئیس‌الوزرا در این پیام گفته که ظلم و کشتار مردم غزه در برابر چشم جهانیان اتفاق می‌افتد. وی از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی خواست که مسئولیت شان را در راستای پایان دادن این ظلم و وحشت ادا کرده و از مسلمانان مظلوم غزه حمایت کنند. به گفته معاون سخنگوی حکومت سرپرست، محمد حسن در این پیام گفته آن‌چه در غزه جریان دارد، داغ سیاه در جبین تاریخ بشریت است و کشورهای که به این ظلم راه را هموار کرده‌اند و یا برای جلوگیری آن تلاش واقعی نمی‌کنند، شریک جرم رژیم اسرائیل در غزه اند.

ملا محمد حسن در بخشی از پیامش از تمام شهروندان کشور خواست که با مسلمان‌های تهی‌دست و فقیر کمک کنند. وی گفته که با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شماری از افراد فرصت‌طلب در بازارها، قیمت مواد خوراکی را بلند می‌برند. او از بازرگانان و دکان‌داران خواست که تا حد ممکن نرخ‌ها را کاهش دهند تا به مردم ناتوان و فقیر کمک صورت گیرد.

در حالی رئیس‌الوزرا بر کاهش نرخ‌ها در بازارهای کشور تأکید می‌کند که همه ساله با فرارسیدن ماه مبارک نرخ‌ها در بازارهای کشور افزایش پیدا می‌کند و این امر سبب نگرانی شهروندان کشور می شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv