یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات تایید کرده است که برخی حلقاتی در دور رییس جمهور در روند استخدام کارمندان این کمیسیون مداخله می‌کنند. مولانا محمد عبدالله، عضو کمیسیون مستقل انتخابات به خبرنگاران گفته است که در خصوص عملکرد قانونی و غیرقانونی این افراد اسناد معتبر در دست دارند که بعدا ارایه خواهند کرد. به گفته […]

یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات تایید کرده است که برخی حلقاتی در دور رییس جمهور در روند استخدام کارمندان این کمیسیون مداخله می‌کنند.

مولانا محمد عبدالله، عضو کمیسیون مستقل انتخابات به خبرنگاران گفته است که در خصوص عملکرد قانونی و غیرقانونی این افراد اسناد معتبر در دست دارند که بعدا ارایه خواهند کرد. به گفته وی، ضد و بندهایی در خصوص مقرری ‌های کارمندان میان دبیرخانه کمیسیون انتخابات و ارگ ریاست جمهوری وجود دارد. او همچنان صدور حکم تقرری برخی افرادی را که در آزمون بست ‌های دبیرخانه کمیسیون ناکام مانده، از سوی ریاست جمهوری پرسش‌برانگیز دانست. به گفته وی، هرگونه مداخله از طرف نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، روند انتخابات را آسیب خواهد زد؛ اما کمیسیون تلاش می‌کند تا جلو آن را بگیرد. اما دفتر سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان هرگونه مداخله را در امور استخدام کارمندان کمیسیون انتخابات رد کرد.