رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان می گوید که نبود مدیریت سالم در رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور باعث تلفات بیشتر نیروهای امنیتی شده است. پس ازانتقال مسوولیت های امنیتی از قوت های بین المللی به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تنها این نیروها اند که امنیت کشور را تامین می کنند. گزارش ها […]

رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان می گوید که نبود مدیریت سالم در رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور باعث تلفات بیشتر نیروهای امنیتی شده است.

پس ازانتقال مسوولیت های امنیتی از قوت های بین المللی به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تنها این نیروها اند که امنیت کشور را تامین می کنند.

گزارش ها می رساند که دراین اواخر تلفات نیروهای امنیتی کشور بیشتر شده است. میرداد خان نجرابی ریس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان از عملکرد نیروهای کشور تقدیر می کند اما می گوید که نبود مدیریت سالم در رهبری این نیروها باعث تلفات بیشتر آنها شده است. به باور نجرابی، مشکل در رهبری نیروهای امنیتی وجود دارد و باید رهبران حکومت وحدت ملی این مشکل را برطرف کنند.

رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان از رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور می خواهد که اصل قانون مداری و شایسته سالاری را در صفوف نیروهای امنیتی روی دست گیرند.

درهمین حال صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله می پذیرد که ضعف مدیریتی در نیروهای امنیتی وجود دارد و رهبری نیروهای امنیتی تلاش می کند که این ضعف را برطرف کند.

این درحالیست که پس از خروج نیروهای ناتو از افغانستان میزان حملات گروه های مخالف مسلح دولت افزایش یافته است.