معاون دوم مجلس نمایندگان گفته های اخیر ظاهر قدیر معاون نخست این مجلس را که گویا مشاور شورای امنیت ملی از گروه تروریستی داعش حمایت می کند غیر مسوولانه می خواند. ظاهر قدیر معاون نخست مجلس نمایندگان چند روز قبل در صحن مجلس گفته بود که شماری از فرماندهان گروه تروریستی داعش در کابل زندگی […]

معاون دوم مجلس نمایندگان گفته های اخیر ظاهر قدیر معاون نخست این مجلس را که گویا مشاور شورای امنیت ملی از گروه تروریستی داعش حمایت می کند غیر مسوولانه می خواند.

ظاهر قدیر معاون نخست مجلس نمایندگان چند روز قبل در صحن مجلس گفته بود که شماری از فرماندهان گروه تروریستی داعش در کابل زندگی می کنند و از سوی مشاور شورای امنیت ملی حمایت می شوند. این اظهارات آقای قدیر با واکنش های شماری از مقام های بلند پایه دولتی روبرو شده است. نذیر احمد احمدزی معاون دوم مجلس نمایندگان این گفته های آقای قدیر را غیر مسوولانه می خواند و می گوید که مجلس نمایندگان به کسی اجازه نمی دهد که منافع ملی کشور را زیرپا بگذارد. به گفته آقای احمدزی، بدیلی برای حکومت وحدت ملی وجود ندارد و نمایندگان مردم از نظام و نیروهای امنیتی حمایت می کنند.

در همین حال محمد علم ایزدیار معاون نخست مجلس سنا می گوید برای از بین بردن فضای بی اعتمادی میان مردم و دولت باید نام کسانی که در داخل نظام از هراس افگنان حمایت می کنند افشا شود.

این در حالیست که معاون نخست مجلس نمایندگان (روز دوشنبه ۹قوس/آذر) با تأکید بر اظهارات پیشین خود گفته است که اگر نتواند ادعای خود را ثابت کند، از کرسی مجلس کنار خواهد رفت.