در نتیجه عملیات های اخیر نظامیان کشور در ولایت ننگرهار تلفات سنگینی بر تروریستان داعش وارد شده است. فرماندهی پلیس ولایت ننگرهار اعلام کرده است که در نتیجه عملیات هوایی و زمینی نظامیان کشور در مربوطات ولسوالی اچین این ولایت ۵۶ عضو داعش کشته شدند و مقداری سلاح های آنان از بین برده شده است. […]

در نتیجه عملیات های اخیر نظامیان کشور در ولایت ننگرهار تلفات سنگینی بر تروریستان داعش وارد شده است. فرماندهی پلیس ولایت ننگرهار اعلام کرده است که در نتیجه عملیات هوایی و زمینی نظامیان کشور در مربوطات ولسوالی اچین این ولایت ۵۶ عضو داعش کشته شدند و مقداری سلاح های آنان از بین برده شده است.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر رسانه ای فرماندهی پلیس ننگرهار به نشر رسیده، آمده است که نیروهای قطعات خاص ارتش روز گذشته در مربوطات ولسوالی اچین این ولایت عملیات زمینی و هوایی را بر مواضع تروریستان داعش انجام دادند. در خبرنامه گفته شده که در نتیجه این عملیات پنجاه و شش فرد وابسته به گروه تروریستی داعش کشته شدند که در میان آنان اتباع خارجی نیز شامل اند. خبرنامه می افزاید که در این عملیات مقداری سلاح و جنگ افزار این گروه تروریستی نیز منهدم شده است.