مجلس نمایندگان مسوولان ارگانهای امنیتی را در پیوند به ناامنی ها در کشور به ویژه حملات تروریستی اخیر در شهر کابل، به نشست عمومی روز (چهار شنبه ۱۷سنبله/شهریور) فرا خواند و اما این نشست به خواست مسوولان امنیتی سری برگزار شد. مجلس نمایندگان پس از تعطیلات تابستانی روز (چهار شنبه ۱۷سنبله/شهریور) آغاز به کار کرد. […]

مجلس نمایندگان مسوولان ارگانهای امنیتی را در پیوند به ناامنی ها در کشور به ویژه حملات تروریستی اخیر در شهر کابل، به نشست عمومی روز (چهار شنبه ۱۷سنبله/شهریور) فرا خواند و اما این نشست به خواست مسوولان امنیتی سری برگزار شد.

مجلس نمایندگان پس از تعطیلات تابستانی روز (چهار شنبه ۱۷سنبله/شهریور) آغاز به کار کرد. اعضای مجلس نمایندگان از اوضاع امنیتی کشور نگرانی می کنند. علی اکبر قاسمی عضو مجلس نمایندگان می گوید که گسترش حملات تروریستی در پایتخت نشان می دهد که مسوولان امنیتی توجه لازم به امنیت در پایتخت ندارند و این مساله مردم را نگران کرده است. این عضو مجلس اظهارات اخیر رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی را نگران کننده می خواند و از حکومت می خواهد که این اظهارات را پی گیری کند.

هرچند شماری از اعضای مجلس نمایندگان تقاضا کردند که نشست روز چهار شنبه علنی برگزار شود، اما این نشست به درخواست مسوولان ارگانهای امنیتی سری شد.

درحالی اعضای مجلس نمایندگان ارگانهای امنیتی را به نشست استجوابیه فرا می خوانند که در حال حاضر در چندین ولایت میان نظامیان کشور و هراس افگنان جنگ جریان دارد و حملات تروریستی در کلان شهر های کشور افزایش یافته است.