روز شنبه نشست عمومی مجلس نمایندگان به دلیل نبود آجندا برگزار نشد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان از این مساله انتقاد می کنند. هیأت اداری مجلس نمایندگان نبود آجندای مشخص را دلیل برای برگزار نشدن نشست روز شنبه اعلام کرده است. گلالی نور صافی عضو مجلس نمایندگان می گوید که این مساله ضعف مدیریت هیأت […]

روز شنبه نشست عمومی مجلس نمایندگان به دلیل نبود آجندا برگزار نشد. شماری از اعضای مجلس نمایندگان از این مساله انتقاد می کنند. هیأت اداری مجلس نمایندگان نبود آجندای مشخص را دلیل برای برگزار نشدن نشست روز شنبه اعلام کرده است.

گلالی نور صافی عضو مجلس نمایندگان می گوید که این مساله ضعف مدیریت هیأت اداری را نشان می دهد که در کار تعیین آجندا کوتاهی کرده است. ناامنی ها در بخش هایی از کشور به ویژه ولایت کندز، هلمند، ارزگان و فراه افزایش یافته است. عبدالرحیم ایوبی عضو دیگر مجلس نمایندگان می گوید که هیأت اداری باید موضوع ناامنی ها را در آجندای روز شنبه می گنجانید و مسوولان ارگانهای امنیتی را فرا می خواند تا از آنها دراین مورد پرسش صورت می گرفت.

درهمین حال، نمایندگان ولایت کندز از عملکرد حکومت در کار چگونگی تامین امنیت شهر کندز انتقاد می کنند. فاطمه عزیز نماینده مردم کندز در مجلس می گوید که شب گذشته درپی حمله هواپیماهای ارتش ملی در مربوطات این ولایت دو سرباز ارتش شهید و دو تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

بانو عزیز می افزاید که در درگیری های اخیر، هزاران خانواده از ولایت کندز بیجا شده اند و حکومت باید به وضعیت آنان رسیدگی کند.