پس از پنج دور رقابت برای احراز کرسی معاونیت دوم مجلس نمایندگان، سر انجام نعمت الله غفاری در یک راگیری اکثریت آرای اعضای حاضر در مجلس را از آن خود کرد و به عنوان معاون دوم مجلس انتخاب شد. در چهار دور انتخابات بر سر احراز کرسی معاونیت دوم مجلس نمایندگان افراد زیادی رقابت کردند […]

پس از پنج دور رقابت برای احراز کرسی معاونیت دوم مجلس نمایندگان، سر انجام نعمت الله غفاری در یک راگیری اکثریت آرای اعضای حاضر در مجلس را از آن خود کرد و به عنوان معاون دوم مجلس انتخاب شد.

در چهار دور انتخابات بر سر احراز کرسی معاونیت دوم مجلس نمایندگان افراد زیادی رقابت کردند که هیچ کدام نتوانستند رای اکثریت مجلس را بدست بیاورد. قرار بود که در دور پنجم میان نذیر احمد احمدزی و نعمت الله غفاری به گونه علنی رای گیری شود. پیش از این که رای گیری آغاز شود، آقای احمدزی از نامزدی اش انصراف داد و سرانجام نعمت الله غفاری دریک رای گیری علنی با گرفتن اکثریت آرا به عنوان معاون دوم مجلس انتخاب شد.

انصراف  نذیر احمد احمدزی به نفع نعمت الله غفاری مورد استقبال همه ای اعضای مجلس نمایندگان قرار گرفت. شماری از اعضای مجلس می گویند که اگر اقای احمدزی به نفع غفاری انصراف نمی داد ممکن انتخاب معاون دوم مجلس خیلی جنجالی می شد.

اکنون هیأت اداری مجلس نمایندگان تکمیل شده است. قرار است نامزد وزیر امور داخله و دادستانی کل برای گرفتن رأی اعتماد به این مجلس معرفی شوند.