شماری از اعضای مجلس نمایندگان نسبت به افزایش میزان ناامنی ها نگرانی می کنند. آنان می گویند در صورتی که سرپرستی در ارگان های امنیتی ادامه یابد، ممکن فعالیت های مخالفان مسلح دولت در نقاط مختلف کشور افزایش یابد. از مدت ها به این سو ارگان های امینی از سوی سرپرستان اداره می شود و […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان نسبت به افزایش میزان ناامنی ها نگرانی می کنند. آنان می گویند در صورتی که سرپرستی در ارگان های امنیتی ادامه یابد، ممکن فعالیت های مخالفان مسلح دولت در نقاط مختلف کشور افزایش یابد.

از مدت ها به این سو ارگان های امینی از سوی سرپرستان اداره می شود و هنوز روشن نیست که نامزد وزیران وزارت های دفاع، امور داخله و نامزد ریاست عمومی امنیت ملی چه زمانی به مجلس نمایندگان برای گرفتن رای اعتماد معرفی می شوند. شماری از اعضای مجلس نمایندگان با نگرانی از حملات احتمالی مخالفان در سال روان خورشیدی از ریاست جمهوری می خواهند که نامزدان ارگان های امنیتی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند. نذیر احمد حنفی عضو مجلس نمایندگان می گوید در صورتی که سرپرستی در ارگان های امنیتی ادامه یابد، ممکن فعالیت های مخالفان مسلح دولت در نقاط مختلف کشور افزایش یابد.

این درحالیست که مطابق به قانون سرپرستی ادارات دولتی، هیچ وزارت خانه ای نباید بیش از دوماه از سوی سرپرست اداره شود.