نمایندگان ولایت غور به شهادت رسیدن بیش از ۳۰ غیرنظامی از سوی تروریستان داعش در این ولایت را تقبیح می کنند. نمایندگان ولایت غور خواستار ایجاد یک کمیسیون ویژه برای بررسی این رویداد استند. افراد وابسته به گروه تروریستی داعش بیش از سی غیرنظامی را در مربوطات ولایت غور به شهادت رسانده اند. این افراد […]

نمایندگان ولایت غور به شهادت رسیدن بیش از ۳۰ غیرنظامی از سوی تروریستان داعش در این ولایت را تقبیح می کنند. نمایندگان ولایت غور خواستار ایجاد یک کمیسیون ویژه برای بررسی این رویداد استند.

افراد وابسته به گروه تروریستی داعش بیش از سی غیرنظامی را در مربوطات ولایت غور به شهادت رسانده اند. این افراد نخست از سوی تروریستان داعش ربوده شدند و پس از آن تروریستان داعش در واکنش به کشته شدن یک فرمانده این گروه آنان را تیرباران کردند. شهدای این رویداد چوپان ها و دهقانان بودند.

درهمین حال، شماری از نمایندگان مردم ولایت غور و آگاهان سیاسی طی همایشی در کابل، این رویداد را وحشیانه خوانده و به بررسی آن تاکید می کنند. نادر شاه بحر نماینده ولایت غور در مجلس نمایندگان می گوید: درصوتی که حکومت به خواست باشندگان ولایت غور توجه نکند، باشندگان این ولایت پس از این از حکومت اطاعت نخواهند کرد. دفتر سازمان ملل متحد در افغانستان و سازمان عفو بین المللی نیز این عمل تروریستان داعش را نکوهش کرده و آنرا جنایت وحشتناک و غیر انسانی توصیف خوانده است.