اداره‌ی‌ ملی حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از قطع جنگلات در ولایت نورستان می‌‌گوید که گروه طالبان باید از این اقدامات بی‌رحمانه جلوگیری کند. اداره‌ی ملی حفاظت محیط زیست شب‌گذشته با نشر اعلامیه‌‌ای گفته است که در این اواخر در نورستان جنگلات به بسیار بی‌‌رحمی توسط اره‌های برقی قطع می‌‌شود. در اعلامیه‌ اداره‌ی ملی […]

اداره‌ی‌ ملی حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از قطع جنگلات در ولایت نورستان می‌‌گوید که گروه طالبان باید از این اقدامات بی‌رحمانه جلوگیری کند.

اداره‌ی ملی حفاظت محیط زیست شب‌گذشته با نشر اعلامیه‌‌ای گفته است که در این اواخر در نورستان جنگلات به بسیار بی‌‌رحمی توسط اره‌های برقی قطع می‌‌شود. در اعلامیه‌ اداره‌ی ملی حفاظت محیط زیست تاکید شده است که انتظار می‌رود که مقام‌های مسوول به‌زودی مانع این اقدامات شوند. در اعلامیه آمده است که جنگلات از جمله‌ دارایی‌های عامه است که نقش مهمی در پاکی هوا، جلوگیری از جاری‌شدن سیل و زیبایی طبیعت دارد. اداره‌ی ملی حفاظت محیط زیست گفته است که باید تمامی شهروندان کشور در حفاظت از جنگلات سهم بگیرند. جنگلات ولایت نورستان در هژده جوزای سال گذشته 〈۱۳۹۹خورشیدی〉 به‌عنوان ساحات حفاظت‌ شده و پارک ملی اعلام شد. اداره‌ی‌ ملی حفاظت محیط زیست در آن هنگام گفته بود که این ساحه تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.