شماری از فعالان مدنی از ادامه اختلاف‎ها میان رهبران حکومت وحدت ملی نگرانی می‎کنند. آنان می گویند که ادامه این وضعیت کشور را به بحران خواهد برد. تداوم اختلاف‎ها میان سران حکومت وحدت ملی شهروندان کشور را نگران کرده است. آگاهان نظامی می‏گویند که ادامه این وضعیت بر روحیه نظامیان کشور در میدان های نبرد […]

شماری از فعالان مدنی از ادامه اختلافها میان رهبران حکومت وحدت ملی نگرانی می‎کنند. آنان می گویند که ادامه این وضعیت کشور را به بحران خواهد برد.

تداوم اختلاف‎ها میان سران حکومت وحدت ملی شهروندان کشور را نگران کرده است. آگاهان نظامی می‏گویند که ادامه این وضعیت بر روحیه نظامیان کشور در میدان های نبرد تاثیر منفی می گذارد. با این حال شماری از فعالان مدنی نیز از ادامه اختلاف‎ها میان رهبران حکومت وحدت ملی نگرانی می کنند. فرهاد یوسف زاده فعال مدنی می گوید که ادامه این وضعیت کشور را به بحران خواهد برد. آقای یوسف زاده، رییس جمهور غنی را متهم می کند که قدرت را در دست خودش انحصار کرده است و این امر سبب افزایش اختلافات شده است. به گفته این فعال مدنی، افزایش ناامنی ها در بخش هایی از کشور ناشی از اختلافات سران حکومت وحدت ملی است.

این درحالیست که جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری، رییس جمهور و رییس اجرایی را به قوم گرایی متهم کرده است. در تازه ترین مورد احمد ضیا مسعود نماینده ویژه رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب نیز گفته است که اگر وضعیت به همین گونه ادامه پیدا کند، مردم مجبور خواهند شد بدیل حکومت وحدت ملی را جستجو کنند.