کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که کمیسیون انتخابات تاکنون به آنان اجازه وارد شدن به سیستم جمع آوری اطلاعات را نداده است. سخنگوی کمیسیون شکایات می گوید که این مساله سبب کندی کار در بررسی شکایات ها می شود. روند دسته بندی شکایات پس از گذشت هفت روز پایان یافته است. قاسم الیاسی، سخنگوی کمیسیون […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که کمیسیون انتخابات تاکنون به آنان اجازه وارد شدن به سیستم جمع آوری اطلاعات را نداده است. سخنگوی کمیسیون شکایات می گوید که این مساله سبب کندی کار در بررسی شکایات ها می شود.

روند دسته بندی شکایات پس از گذشت هفت روز پایان یافته است. قاسم الیاسی، سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که روند رسیدگی به شکایات انتخاباتی روز چهارشنبه در تمام ولایت ها آغاز شده است.

سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی می افزاید که بشترین شکایت ها در مورد تفاوت آراء به ثبت رسیده است. سخنگوی کمیسیون شکایات انتخابات بار دیگر از کمیسیون انتخابات خواست پرونده دوازده هزار تن را که به اتهام تخلف های انتخاباتی به این کمیسیون  معرفی کرده، بفرستد.

در همین حال، مسوولان شماری از نهادهای ناظر انتخاباتی انتقاد می کنند که در شماری از ولایت ها به ناظران این نهادها اجازه داده نشده که از روند رسیدگی به شکایات نظارت کنند.

پیش از این تکت های انتخاباتی از کمیسیون شکایات انتخاباتی خواستند که به گونه مسلکی و بی طرفانه به شکایات ها رسیدگی کنند.