خدماتی مخابراتی در هژده ولایت کشور از طرف شب متوقف شده است. سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با بیان این مطلب از شرکت های مخابراتی خواست که فعالیت خود را از سر گیرند. از چند روز به این سو خدمات انترنتی در شماری از ولایت های کشور متوقف شده است. فهیم هاشمی، سرپرست وزارت […]

خدماتی مخابراتی در هژده ولایت کشور از طرف شب متوقف شده است. سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با بیان این مطلب از شرکت های مخابراتی خواست که فعالیت خود را از سر گیرند.

از چند روز به این سو خدمات انترنتی در شماری از ولایت های کشور متوقف شده است. فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی می گوید که خدمات مخابراتی از طرف شب در هژده ولایت کشور متوقف شده است. سرپرست وزارت مخابرات از شرکت های مخابراتی خواست که فعالیت های خود را از سرگیرند.

آقای هاشمی، از گروه های مخالف مسلح دولت نیز خواست که مردم را از طرف شب از فعالیت مخابراتی محروم نکنند. سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی از کاهش خدمات انترنتی در خانه و محل کار تا چند روز آینده خبر داده است.

درهمین حال، رییس شرکت افغان تیلکام ناامنی و تخریب دستگاه های مخابراتی را از عوامل عمده افزایش قیمت انترنت در کشور عنوان کرده است.