مجمع ملی جوانان افغانستان به پیشواز از روز جهانی جوانان، نشستی را در مورد نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح کشور در کابل برگزار کرده است. اشتراک این نشست با تاکید بر نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح، از حکومت می خواهند که در روند صلح به جوانان کشور سهم بدهد. شمار دیگری از اشتراک […]

مجمع ملی جوانان افغانستان به پیشواز از روز جهانی جوانان، نشستی را در مورد نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح کشور در کابل برگزار کرده است. اشتراک این نشست با تاکید بر نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح، از حکومت می خواهند که در روند صلح به جوانان کشور سهم بدهد. شمار دیگری از اشتراک کنندگان این نشست از حکومت می خواهند که برای جوانان کشور فرصت های شغلی ایجاد کند.

مجمع ملی جوانان افغانستان به پیشواز از روز جهانی جوانان، نشستی را در مورد نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح کشور در کابل برگزار کرده است. رییس مجمع ملی جوانان افغانستان با تاکید بر این که نقش جوانان در روند گفتگوهای صلح کمرنگ است از حکومت می خواهد که در روند گفتگوهای صلح نقش جوانان را برجسته کند.

روز گذشته رییس جمهورغنی در ولایت کاپیسا گفت که روند گفتگوهای صلح حکومت افغانستان از دید مردم پنهان نمی ماند. ریاست جمهوری پیش از این نیز گفته بود که، حکومت در جریان گفتگوهای مقام های امریکایی و نمایندگان طالبان در مورد صلح افغانستان، قرار دارد. شماری از اشتراک کنندگان این نشست بیکاری و فقر را از علت های روی آوردن جوانان به اعتیاد و رفتن به صفوف مخالفان مسلح حکومت عنوان می کنند و از حکومت می خواهند که، برای جوانان کشور فرصت های شغلی ایجاد کند.

در حالی جوانان کشور از کمرنگ بودن حضور شان در روند های سیاسی به ویژه روند گفتگوهای صلح انتقاد می کنند که، پیش از این حکومت گفته است که نقش جوانان در روند های سیاسی برجسته خواهد شد.