صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور هشدار می دهد که شهروندان کشور حکومت برخاسته از تقلب را نخواهند پذیرفت. آقای ربانی از کمیسیون مستقل انتخابات می خواهد که جلو هر گونه تقلب را بگیرد. صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور، صبح روز شنبه […]

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور هشدار می دهد که شهروندان کشور حکومت برخاسته از تقلب را نخواهند پذیرفت. آقای ربانی از کمیسیون مستقل انتخابات می خواهد که جلو هر گونه تقلب را بگیرد.

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور، صبح روز شنبه به لیسه نادریه شهر کابل رفت و رأی خود را استعمال کرد. آقای ربانی سپس در میان جمعی از خبرنگاران درباره چگونگی برگزاری انتخابات صحبت کرد.

رییس جمعیت اسلامی افغانستان از کمیسیون مستقل انتخابات می خواهد که جلو هر گونه تقلب را در روند رأی دهی و شمارش آرا بگیرد. آقای ربانی هشدار می دهد که شهروندان کشور حکومت برخاسته از تقلب در انتخابات را نخواهند پذیرفت. وی تأکید می کند که در صورت برگزاری شفاف انتخابات، انحصار قدرت در کشور پایان خواهد یافت.

رییس جمعیت اسلامی افغانستان می گوید که حضور گسترده مردم در مرکز های رأی دهی، می تواند جلو تقلب را بگیرد و سبب تأمین حقوق شهروندان کشور شود.