اداره غذا و زراعت سازمان ملل متحد ‌می‌گوید که برخی از نیازمندان در افغانستان به جز نان خشک دیگر چیزی برای خوردن ندارند. فقر چالش عمده برای افغانستان است؛ درتازه‌ترین مورد، اداره غذا و زراعت سازمان ملل متحد ‌می‌گوید که شماری زیادی ازشهروندان در افغانستان به جز نان خشک دیگر چیزی برای خوردن ندارند. شماری […]

اداره غذا و زراعت سازمان ملل متحد ‌می‌گوید که برخی از نیازمندان در افغانستان به جز نان خشک دیگر چیزی برای خوردن ندارند.

فقر چالش عمده برای افغانستان است؛ درتازه‌ترین مورد، اداره غذا و زراعت سازمان ملل متحد ‌می‌گوید که شماری زیادی ازشهروندان در افغانستان به جز نان خشک دیگر چیزی برای خوردن ندارند. شماری ازآگاهان اقتصادی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی شهروندان کشور ‌می‌گویند که استفاده از منابع طبیعی، صنعت استخراج معادن و فراهم‌سازی زمینه کار برای مردم می‌تواند باعث کاهش چشم‌گیری فقر در کشور شود.
برخی دیگری ازآگاهان اقتصادی ‌می‌گویند که کمک‌های بشردوستانه در درازمدت نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازمندی مردم باشد و حکومت سرپرست باید در زمینه‌های مختلف برای برون‌رفت از نیازمندی به کمک‌های خارجی سرمایه‌گذاری کند.

پیش از این استفن دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد گفته‌است که تمامی ولایت‌های افغانستان با بحران ناامنی غذایی مواجه اند و از هر سه شهروند افغانستان یک تن آن‌ها نمی‌داند که وعده غذای بعدیش را از کجا به‌دست خواهد آورد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv