شورای ولایتی غزنی می گوید که اگر حکومت برای تأمین امنیت و مبارزه با هراس افگنان در این ولایت نیروهای نظامی بیشتر در نظر نگیرد، غزنی با خطر سقوط مواجه خواهد شد. حمیدالله نوروزی رییس شورای ولایتی غزنی نسبت به وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی می کند. آقای نوروزی می گوید که جنگ در […]

شورای ولایتی غزنی می گوید که اگر حکومت برای تأمین امنیت و مبارزه با هراس افگنان در این ولایت نیروهای نظامی بیشتر در نظر نگیرد، غزنی با خطر سقوط مواجه خواهد شد.

حمیدالله نوروزی رییس شورای ولایتی غزنی نسبت به وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی می کند. آقای نوروزی می گوید که جنگ در بهار آینده در ولایت غزنی گسترش خواهد یافت و نظامیانی که در حال حاضر در این ولایت مستقر اند برای تأمین امنیت و مقابله با هراس افگنان کافی نیست.

رییس شورای ولایتی غزنی، از ارگان های امنیتی می خواهد که برای تأمین امینت این ولایت توجه جدی کنند و شمار نظامیان را در این ولایت افزایش دهند.

این در حالیست که پیش از این مسوولان امنیتی غزنی از کاهش تشکیل پلیس در غزنی ابراز نگرانی کرده اند. به گفته فرمانده پلیس غزنی این کار بدون در جریان گذاشتن مسوولان محلی این ولایت صورت گرفته است.