کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که روند ثبت شکایات درباره چگونگی تثبیت مرکز های راهی از روز شنبه هفته آینده آغاز می ‌شود. به تازگی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده است که این کمیسیون بررسی نزدیک به نود درصد از مراکز رای دهی ولایت ها را به اتمام رسانده و قرار است متباقی آن نیز […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که روند ثبت شکایات درباره چگونگی تثبیت مرکز های راهی از روز شنبه هفته آینده آغاز می ‌شود.

به تازگی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده است که این کمیسیون بررسی نزدیک به نود درصد از مراکز رای دهی ولایت ها را به اتمام رسانده و قرار است متباقی آن نیز به زودی اعلام شود.

در همین حال، کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی در زمینه بررسی شکایات از بهر متوازن سازی مراکز رای دهی که از سوی کمیسیون مستقل انتخابات بررسی شده، ابراز آمادگی کرده است. مسوولان این کمیسیون می ‌گویند که آنان لایحه ‌‌ای در زمینه رسیدگی به شکایات ناشی از متوازن سازی مراکز رای دهی را تصویب کرده اند.

علی رضا روحانی سخنگوی کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی روز چهارشنبه در نشستی خبری که به همین منظور برگزار شده بود گفته است که آنان آماده اند تا شکایت‌ های موجود در این زمینه را بررسی کنند. به گفته‌ آقای روحانی، این روند به روز شنبه هفته آینده آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. سخنگوی کمیسیون مستقل شکایات انتخابات از مردم نیز خواسته است که شکایت‌ های شانرا در زمینه متوازن سازی مراکز رای دهی در این مدت درج کند. وی تاکید کرده است که همه‌این شکایت‌ ها به گونه علنی و با حضور نمایندگان احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و نهادهای که در زمینه انتخابات فعالیت دارند بررسی خواهد شد.